بهترین افزونه آزمون ساز فارسی وردپرس

Wordpress Plugin

اگر یک وبمستر معمولی باشید ، حتما اسم افزونه گراویتی به گوشتان خورده است . افزونه گراویتی را به جرات می توان بهترین افزونه آزمون ساز فارسی وردپرس دانست .

توسعه دهندگان وردپرس و افزونه ، تعدادی پلاگین جانبی را برای این افزونه نوشته اند که قابلیت هایی مانند موارد زیر را به این افزونه فرم ساز اضافه می کند :

ساخت فرم نظرسنجی

فرم آزمون

و …

از این رو پیشنهاد می گردد که افزونه گراویتی فرم را همراه با افزونه Quiz برای استفاده در فرم ها تست ، امتحانات ، برگزاری آزمون های تستی و چند گزینه ای و از این دسته از موارد ، به کار برد .

همچنین این سری از پلاگین ها می توانند به افزونه گراویتی فرم امکانات دیگری نظیر فرم پراخت ، فرم تماس و موارد کاربردی دیگری را اضافه کنند .

حال که با مهم ترین و مطرح ترین افزونه فرم ساز وردپرس – گراویتی فرم – آشنا شدید ، می توان برای سایر موارد مشابه ، از افزونه هایی که در ادامه به آنها اشاه می کنیم ، استفاده کرد .

 

 

آزمون ساز پیشرفته – کاملا فارسی

 

 

 

افزونه های آزمون ساز وردپرس

در ادامه سعی داریم که به تعدای از افزونه های آزمون ساز وردپرس اشاره کرده و درباره کاربرد و نحوه کارکرد آن توضیح مختصری ارائه کنیم .

 

افزونه آزمون ساز وردپرس ویرال کوئیز – Viral Quiz

بسیاری افراد افزونه Viral Quiz را بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس فارسی می دانند .

هر ادمین و مدیر سایت وردپرسی برای طراحی آزمون آنلاین نیاز به افزونه کاربردی دارد از این رو افزونه Viral Quiz می تواند گزینه بسیار خوبی برای رفع این نیاز باشد .

از ویژگی های برتر این افزونه به قابلیت انعزاف پذیر با ظاهری جذاب اشاره کرد . افزونه ویرال کوئیز می تواند برای هر سایتی ، آزمون متفاوت و زیبایی را ارمغان آورد .

این افزونه در مدت زمان کوتاه ، دارای تبدیل به یک افزونه محبوب در بین وردپرس کاران شده است .

از افزونه  افزونه آزمون ساز وردپرس Viral Quiz می توان به منظور ارزیابی و بررسی کاربران که دارای کاربردهای فراوان در سایت هایی با مضامین اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و … استفاده نمود .

گفتنی است که این افزونه دارای امکانات بی نظیری برای طراحی و توسعه هر نوع آزمون و تستی را دارا می باشد .

 

 

آزمون ساز حرفه ای

 

افزونه WP Quiz Pro آزمون ساز حرفه ای وردپرس

افزونه آزمون ساز پیشرفته WP Quiz Pro ، افزونه ای حرفه ای برای طراجی آزمون های کاربردی در طراحی سایت می باشد که نسخه فارسی آن نیز مدتی است ارائه شده و با این حالت ، مدیران سایت بسیاری را جذب کرده است .

از جمله موارد قابل تنظیم و طراحی آزمون توسط این افزونه ، طراحی آزمون های تستی ، صحیح و غلط ، تست شخصیت ، آزمون های رایج کارتی و همچنین ساختن قسمتی برای لایک یا دیسلایک کردن آزمون ، اشاره کرد .

از دیگر قابلیت های این افزونه ، اشتراک گذاری نتیجه آزمون ، درج تبلیغات پس از آزمون ، ارسال نتیجه آزمون به ایمیل فرد آزمون دهنده و بسیاری دیگر می باشد .

پلاگین و افزونه دیگیری به نام WP PRO Quiz وجود دارد که به دلیل تشابه اسمی ممکن است بسیاری این افزونه را با WP Quiz Pro اشتباه بگیرند . این افزونه قابلیت های بسیار کمتری نسبت به WP Quiz Pro دارد .

 

افزونه HD Quiz

افزونه آزمون ساز دیگری به نام HD Quiz وجود دارد که بوسیله این افزونه ، آزمون های پیشرفته ای را می شود طراحی کرد . از ویژگی های بارز این افزونه می توان به رایگان بودن آن و همچنین وجود امکانات بیشتر برای طراحی سوالات چند گزینه ای نسبت به رقبای خود ، اشاره کرد .

 

افزونه آزمون ، نظرسنجی و مسابقه Quiz And Survey Master

از بهترین افزونه های نظرسنجی و ساخت فرم وردپرس می توان به Quiz And Survey Master اشاره کرد که با این افزونه می توان اقدام به ساخت آزمون یا نظرسنجی آنلاین کرد . این افزونه تاکنون بیش از چند ده هزار نصب داشته و تونسته است که امتیاز ۴٫۸ از ۵ را به خود اختصاص دهد که می توان نتیجه گرفت از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است .

افزونه Quiz And Survey Master قابلیت این را دارد که شما به تعداد دلخواه و مورد نظر صفحه دلخواه خود را ساخته و نظرسنجی یا آزمون و همچنین سوالات مختلفی را در این صفحات به کار ببرید .

 

افزونه آزمون ساز وردپرس رایگان

 

 

افزونه فرم ساز Everest Forms

افزونه فرم ساز دیگری که امکان ساخت آزمون را دارد ، افزونه Everest Forms نام دارد که افزونه ای فرم ساز ، دارای امکانات فراوانی برای طراحی فرم های تماس ، آزمون های تستی و …. می باشد .

 

 

افزونه Quiz Cat

افزونه Quiz Cat که معنی گربه آزمون را می دهد ، افزونه ای هماهنگ و سازگار با ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس می باشد .

این افزونه امکانات جالبی دارد که از بارزترین امکانات آن می توان به ساخت تست وردپرس اشاره کرد .

دیدگاهتان را بنویسید