بهترین افزونه برای کاهش حجم تصاویر برای وردپرس [۳ افزونه ضروری]

بهترین افزونه برای کاهش حجم تصاویر

یکی از دغدغه های اکثر توسعه دهندگان وب این است که برای کاهش حجم تصاویر وب سایت های شان نیاز به افزونه و ابزار می باشند در این مطلب بهترین افزونه برای کاهش حجم تصاویر در اختیارتان قرار خواهیم داد امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

همواره برای این که سرعت سایت شما به حالت فوق العاده ایی در بیاید شما مسلما باید فعالیت هایی را در این زمینه انجام دهید که سرعت لود صفحه ی سایت تان را کاهش دهد به همین منظور یکی از فعالیت هایی را که در این زمینه می توانید انجام دهید نصب افزونه های کم کننده ی حجم تصاویر می باشد.

اما شما به این نکته باید دقت کنید که همواره ابزارهایی را برای این کار انتخاب نمایید که کیفیت اصلی تصاویرتان را در کنار کاهش حجم حفظ نمایند.

نکته ایی که در این رابطه برای ما مورد اهمیت می باشد این است که تنها obtimize کردن عکس ها لود صفحه سایت شما را کاهش نمی دهد همواره شما برای این کار می بایست فعالیت های دیگری را انجام دهید.

چرا باید افزونه هالی کاهش حجم تصاویر را نصب کنیم؟

یکی از اصلی ترین پرسش هایی که در این زمینه پرسیده می شود این است که چرا برای کاهش حجم عکس ها و فایل های مان از افزونه ها و ابزارها استفاده نماییم؟ در پاسخ می توانیم بگوییم امروزه کاربران برای این که در صفحات سایت شما ماندگاری داشته باشند باید شما رضایت این دسته از کاربران را کسب نمایید.

همواره مشاهده شده است کاربران پس از مراجعه به وب سایت های بی کیفیت از نظر طراحی و نداشتن عکس های کافی و فایل های ویدئویی سریعا از این صفحات خارج شده اند و وب سایت های دیگری را برای رفع نیاز های خودشان انتخاب کرده اند.

یکی دیگر از پاسخ های این سوال این است که مشاهده شده است کاربران پس از مراجعه به وب سایت هایی که دیر بارگذاری می شده اند به سرعت خارج شده اند همین امر در دراز مدت باعث می شود نرخ خروج کاربران یا بانسریت سایت تان افزایش یابد و در آخر شما از جایگاه کلمات کلیدی تان سقوط نمایید.

چه فعالیت هایی منجر به جذب رضایت کاربر می شود؟

همواره برای این که وب سایتی کاربر پسند داشته باشید می بایست از فایل های مختلفی برای رفع نیاز کاربران تان با توجه به نوع نیاز های شان در وب سایت تان قرار دهید.

اما نکته ایی که در این قسمت قرار دارد این است که شما همواره برای این کار نیازمند افزونه های مناسبی برای کاهش حجم فایل های تان می باشید چرا که کاربران وقت و حوصله ی کافی برای بارگذاری دیرهنگام وب سایت شما ندارند به همین خاطر شما باید سریعا نیاز های شان را رفع نمایید همین امر  در ادامه لیستی از این افزونه ها در اختیار تان قرار خواهیم داد.

مطالب پربازدید:خرید المنتور پرو

افزونه بهینه سازی تصاویر وردپرس

احتمالا تا به این جای متن اطلاعاتی در این مورد کسب نمایید در ادامه برخی از بهترین ابزارها و افزونه ها برای کاهش حجم تصاویر در وردپرس برای تان نام خواهیم برد.

افزونه کاهش حجم تصاویر Smush it

این افزونه تا به امروز یک میلیون نصب فعال داشته است و شما عزیزان می توانید در قسمت مخزن وردپرس یا وب سایت وردپرس نیاز این ابزار کاربردی را دانلود و نصب نمایید.

اما نکته ایی که این افزونه دارا می باشد این است که شما با مراجعه به قسمت تنظیمات این ابزار اندازه و ابعاد فایل ها و تصاویرتان را باتوجه به قالب سایت و سلیقه ی شخصی تان می توانید تغیر دهید به گونه ایی که با کاهش حجم سایزی عکس های تان هیچ تداخلی در کیفیت این تصاویر به وجو نیاید.

 Compress JPEG & PNG images

یکی دیگر از بهترین افزونه برای کاهش حجم تصاویر ابزار  Compress JPEG & PNG images می باشد. اما نکته ایی که این برنامه دارا می باشد شما به صورت ماهیانه تنها ۱۰۰ عدد از تصاویرتان را می توانید بهینه سازی نمایید و در صورتی که به صورت ماهیانه حجم بیشتری از تصاویر را در هاست سایت تان آپلود می نمایید اصلا استفاده از این ابزار برای تان پیشنهاد نمی گردد. ۱۰۰۰۰۰، عدد نصب فعال این ابزار می باشد.

در آینده ایی نزدیک با آپدیت این مطلب تعداد ابزار بیشتری را برای تان مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در این مطلب اطلاعات کاملی راجع به بهترین افزونه برای کاهش حجم تصاویر در اختیار تان قرار دادیم امیدواریم این مطلب به اندازه کافی برای تان آموزنده و مفید قرار گرفته شده باشد،پیشنهاد می دهیم بر روی پیشخوان وردپرس تان افزونه amp را نصب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید