معرفی افزونه های کاربردی وردپرس فارسی

بهترین افزونه های کاربردی برای وردپرس فارسی

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین افزونه های کاربردی وردپرس فارسی خواهیم پرداخت،امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

همان طور که در مطالب گذشته بیان کردیم یکی از کاربردی ترین cms ها برای زبان فارسی وردپرس می باشد که این سیستم مدیریت محتوا دارای امکانات بسیاری می باشد به گونه ایی که شما می توانید به راحتی به مدیریت کردن وب سایت تان بپردازید.

اما موردی که بسیار برای ما اهمیت دارد این است که سیستم مدیریت محتوا یعنی وردپرس همواره دارای افزونه ها و ابزارهای کاربردی فراوانی می باشد،همین امر باعث می شود ما به کاربردی بودن این سیستم مدیریت محتوا پی ببریم.

در ادامه ی این متن به معرفی و بررسی بهترین افزونه ها برای وردپرس فارسی خواهیم پرداخت،انتظار می رود ادامه ی این متن را با دقت فراوان مطالعه نمایید.

مهم ترین افزونه های کاربردی برای وردپرس فارسی

شاید شما هم برای حل مشکل وب سایت تان به دنبال بهترین افزونه ها باتوجه به نوع مشکل تان باشید پیشنهاد می کنیم ادامه ی این مطلب را با دقت بخوانید و در صورتی که تا انتهای این مطلب با توجه به نوع فعالیت تان افزونه ی مورد نظرتان را نیافتید پیشنهاد می دهیم در قسمت نظرات کاربران از کارشناسان وب سایتمان نوع افزونه ی موردنظرتان را درخواست نمایید تا کارشناسان ما با توجه به درخواست شما بهترین افزونه ها را در هر زمینه ایی در اختیارتان قرار دهند.

yoast seo یوآست سئو

قطعا امروزه با وجود گسترده شدن علم سئو یکی از افزونه های کاربردی وردپرس فارسی یوآست سئو می باشد به گونه ایی که شما با استفاده از این ابزار می توانید فعالیت های مفیدی در وب سایت تان انجام دهید.

در صورتی که شما با علم سئو آشنایی ندارید پیشنهاد می کنیم ابزار yoast را بر روی پیشخوان خودتان نصب نمایید.

توجه داشته باشید که این برنامه در دوحالت رایگان و پرمیوم قابل دانلود می باشد.شما با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی محتوای خودتان را سئو کنید.

این برنامه دارای ربات های خاصی می باشد به گونه ایی که شما برای سئو کردن محتوای تان می توانید در باکس انتهایی هر محتوایی کلمه کلیدید قرار دهید و با توجه به نوع کلمات کلیدی تان محتوای خود را بهینه نمایید.

توجه داشته باشید همواره پلاگین های مختلفی مانند افزونه schema pro یا پلاگین آزمون ساز وردپرس فارسی وجود دارد اما ما این عناوین را در قسمت های مربوطه از وب سایت مان به طور تخصصی توضیح دادیم.

all in one wp security

یکی دیگر از ابزارهایی که بر روی تمام وب سایت های وردپرسی می توانید نصب نمایید،افزونه ی امنیت کامل وردپرس می باشد.

این برنامه برای ما بسیار کاربردی می باشد به گونه ایی که شما می توانید با این نرم افزار آدرس دسترسی به پیشخوان وردپرس تان را تغیر نمایید به طوری که از آدرس url از حالت استاندارد wordpress خارج شده و هر آدرسی که شما به این ربات بدهید برای تان اجرا خواهد کرد.

به این نکته توجه نمایید که آدرس URL حالت استاندارد wordpress به صورت wp-admin/  می باشد که شما می توانید با این ابزار دسترسی ها را به این نقطه تعویض نمایید،همین امر باعث بالا رفتن امنیت وب سایت تان می شود.

WP Rocket

موردی دیگر از افزونه های کاربردی wordpress فارسی افزونه ی wp rocket می باشد.اما این ابزار چه فوایدی برای ما دارا می باشد؟ با استفاده از این ابزار شما به راحتی می توانید سرعت وب سایت تان را افزایش دهید به گونه ایی که شما با تنظیم کردن این برنامه باعث افزایش سرعت سایت تان می شوید.

توجه داشته باشید که این برنامه را باید به درستی تنظیم نمایید،در خیلی از موارد مشاهده شده است افرادی که در این زمینه تخصص ندارند با نصب این پلاگین طراحی سایت شان به طور کلی بهم خورده است.

مدیریت لینک های داخلی و خارجی

بدون شک یکی از کاربردی ترین پلاگین ها یا افزونه های وردپرس فارسی،مدیریت لینک های داخلی و خارجی می باشد.

شما با نصب این پلاگین می توانید به راحتی و بدون نوشتن کدی لینک های خارجی تان را نوفالو نمایید،همین امر باعث می شود شما از انتقال رنک به سایت های خارجی جلوگیری کنید.

در این مطلب اطلاعات کاملی راجع به افزونه های کاربردی وردپرس فارسی در اختیارتان قرار دادیم امیدواریم این مطلب به اندازه کافی برای تان آموزنده و مفید قرار گرفته شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید